کاراته (دای دو جوکو) مشهد

آموزش مجازی کاراته، اطلاع رسانی کلاس های کاراته

کاراته (دای دو جوکو) مشهد

آموزش مجازی کاراته، اطلاع رسانی کلاس های کاراته

شکر گذار بودن

حضرت آدم : خداوندا اگر انسان ها را مانند هم می افریدی و به همه انها به یک اندازه می دادی بهتر نبود در این صورت آنها به هم تعدی نمی کردن ... خداوند : ای آدم تو به واسطه ی روحی که از من داری سخن می گویی و عالم به علوم من نیستی ، من یکی را (کور ) یکی را ( معلول) یکی را (فقیر) و یکی را (ثروتنمند) و حتی بعضی را بدون عیب خلق کردم ... تا بینا به کور نگاه کند و شکر نعمت کند ، کور بر بلای خود صبر کند تا اجرش را بدهم ، و غیره ، اینها لازمه خلقت بود تا بدین صورت ازمایشها انجام پذیرد ...
(حدیث قدسی) خلاصه اش کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد